Al-Faizin
assalamualaikum pembuka kata



waalaikumsalam dijawabnye



ok la, walaubagaimanapun msh blum trlambat utk mengucapkan selamat dtg, ahlan wasahlan, welcome buat semua pelajar tahun pertama sesi 2009/2010 ke kolej kediaman kedua...



jd sbg wakil kpd warga balai islam mengharapkan kehadiran anda semua bersama-sama dengan seluruh warga 'secholian' yang tua (maaf kepada sesiapa yg terasa) mengimarahkan surau kita, surau al-faizin..

balai islam akan mengadakan pelbagai aktiviti menarik sepanjang tahun 2009 dan 2010.. untuk pengetahuan pelajar baru, pada tahun yg lalu, pelbagai program berjaya dijalankan antaranya ihya' ramadhan, kursus sembelihan, bulan imarah surau dan byk lg. kejayaan ini disebabkan oleh kepimpinan terdahulu yang menakjubkan dan kerjasama yang utuh antara ahli balai..

justeru itu, kami mengalu2kan kpd sesiapa sahaja yg berminat untuk menganggotai balai islam. tiada syarat khusus diberikan. inilah masanya bagi anda untuk menyumbang bakti dan tenaga untuk memartabatkan islam yg kini kian menjadi mangsa kecaman dan ancaman, secara sedar atau tak.

sebarang pertanyaan boleh la diajukan terus kpd ajk balai islam yg berdekatan.. ataupun anda boleh berbuat demikian dengan menghantar ke email berikut :

alanspace_vi@yahoo.com


akhir kata, selamat meneruskan pengajian di universiti malaya dengan jayanya. semoga kita sama2 dpt meningkatkan keimanan dan ketaqwaan kpd Allah S.W.T. kepada sesiapa yg msh menghadapi minggu orientasi di fakulti masing2, diharap anda bersabar dan tabah kerana sesungguhnya Allah sentiasa bersama dengan orang2 yg sbr.



'janganlah kita memutuskan hubungan silaturrahim, jika tidak Allah sendiri akan memutuskannya'
Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment